18 Mayıs 2014 Pazar

Grace Street - Ella Dominguez




Kitap Adı: Grace Street
Yazar Adı: Ella Dominguez
Türü: Günümüz Aşk, Erotik, BDSM
Seri Adı: Chapter 8
Seri Sıralaması: 1
Toplam Kitap Sayısı: ?
Format: E-Book
Dil: İngilizce
Sayfa Sayısı: 262
Çıkış Tarihi: Nisan 2014
Değerlendirme: 5 / 5




Okuyacak kitap bulamadığım ve bulduğuma da can havliyle sarıldığım bugünlerde Grace Street ile şans eseri karşılaştım. Aslında kitaba ilk okumaya başladığımda ilgimi çekmemiş ve okumayı bırakmıştım. Sanırım kitapsız kalınca değerini pekala bildim ve ortaya çok ilginç bir kitap çıktı.

Özgün kurgulara doğal olarak bayılıyorum. O kadar hızlı tüketmesem çok iyi olacak ama yeni bir şeyin verdiği heyecanın karşısında duramıyorum ne yapayım :(

Sözün özü bu kitapta FBI için suçlu tanımlaması yapan bir kahraman ile karşı karşıyasınız okurlar. İşin polisiye kısmı varla yok arasında ve bu benim için süüüüper bir ayrıntı.

Oğlumuzun insanların tavırlarını araştırma üzerine bir projesi var ve proje kapsamında belirli kurallarla insanların daha iyi biri olmasına yardım edebileceğini sandığı egotistik birde yapısı var. Şerefsizin önde gideni olduğunu söyleyeyim.

Bu insanları bölümler olarak görüp sayılandırıyor. Elsa ise 8. Bölüm. Ve her bir bölüme dair günlükler tutuyor. Beraber geçirdiği zamanlardaki ikisininde hissettikleri ve yaptıklarını kaydediyor.

Victor Elsa'yı şans eseri bir barda görüyor. Adamın adeta sorunlu insanlara karşı bir radara var. Kızımız daha yeni bir ilişkiden çıkmış ve yeni bir şeyler aramadığı halde Victor tarafından ayartılıyor.

Adam elinde bir sözleşmeyle kızın karşına geçiyor. Ondan ve yaşadıklarından kimseye bahsetmeyecek. Cinsel bir ilişkinin dışında bir şey aramayan Elsa bu teklifi salakça kabul eder. Dersin ağzıyla kuş tutsa erkek bulamayacak. Mevlam insanı böylesine çaresiz yapmasın.

Tabii, o zamanlar bizim saf olmayan Victor'un karşısında pirupak kalan Elsa başına geleceklerden bir haber.

Victor'un en önemli bir kaç şartı şunlar;

Kural 1: Benim evim, benim kurallarım
Kural 2: Her zaman Bay Black olarak hitap edilecek.
Kural 3: İç çamaşırı yasak.
Kural 4: Kişisel soru yasak.

Sağduyudan nasibini almamış kızımız daha bunları duyunca kaçmaya başlaması gerekirken oturup şovun getirilerini izlemeye karar veriyor.

Victor'un aynı zamanda çok sert bir cezalandırma anlayışı var. Bir çoğunun aksine bu acıdan değil de aşağılamadan geçiyor.

İlk cezasında kızı altına işetene kadar güldürtüyor. Lafın gelişi filan da değil. Kıza dair bütün bilgileri topladığından bir şekilde gıdıklanma fobisi gibi bir şey olduğunu biliyor.

İkinci cezalandırmasında ise kıza hala unutamadığı eski sevgilisinin bir kadınla sevişmesini izletiyor.

Üçüncüsü ise kızım harakiri yap kurtul dediğim bir cezalandırma. Buluştukları Grace Sokağındaki evin camında çıplak bir şekilde duracak ve kapıdan içeri kim girerse girsin yerinden ayrılmayacak. Tabii buralara kadar hikayede çok şey gelişiyor ve kızımız hala oğlanı "KURTARABİLECEĞİNİ" zannetmekte. Saf işte ablaları, abileri. Ha birde kör işte göremiyor bir türlü adamın gerçek ve çirkin yüzünü.

Kızımız dediğini yapıyor ve gelen geçen herkes kızı izlerken biri polise şikayet ediyor. Polis bunu alıp kodese atıyor ve dört saat kodeste kalan Elsa'yı Victor kurtarmıyor. Buralarda Victor'a küfürü bassamda ah be kızım vah be kızım demekten de kendimi alamıyorum. Okuduğum diskfonsiyonel çiftlerede bu şekilde bir yenisini eklemiş oldum. Kitapta daha anlatmadığım çok şey var emin olun. Ben hardcore yerlerini anlattım ki ona göre okuyun ve umarım benim kadar bu özgün kurgudan hoşlanırsınız!

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...