20 Şubat 2012 Pazartesi

Sana Teslim Oldum - Anna Campbell


Kitap ismi: Sana Teslim Oldum
Yazar Adı: Anna Campbell
Yayınevi: Epsilon Yayınevi
Türü: Tarihi Aşk Romanı
Format: Paperback
Dil: Türkçe
Sayfa: 424
Çıkış Tarihi: 2011

Çevirmen: Oytun Öz



Evet ratingden görüldüğü gibi kitap pek beklediğim gibi değildi. Aslında Anna Campbell sevdiğim bir yazardır. Nedense bu okuduğum son iki kitabı beni tatmin etmedi. Kastettiğim diğer kitabı Günahın Esiri değil okuduğum diğer bir ingilizce romanıydı. Yazarın ilk romanı Claiming A Courtesan. Sonuçla bu kitabın hikayesi süperdi hele sürprizler çok şaşırtıcıydı hikaye güzeldi ama gelgelelim uzatmalar beni deyim yerindeyse baydı.

Anna Campbell'ın anlatımını bilen bilir kendisi erotik romanlar yazıyor, bu kitabı diğer kitaplarına göre daha ateşli ama olayı abartmış ve okurken sıkıldım. Sırf o sahneler değil olaylar, duygularda da uzatmalar var. Benim gibi sabırsız bir insan için ideal bir kitap değil malesef. Oğlumuz ise nasıl biriyse zerre kin tutma yok. Kız ona karşı adice şeyler yaptığı halde gene dön bana diyor! Pes dedim doğrusu. Sona doğru biraz türk filmi havasında bir sahnemizde yok değil :)

Konusuna gelirsek Diana Carrick babasının kahyalığı yaptığı evi çocukluğundan beri sevmiş ve ona bu eve sahip olabileceği bir teklif önerildiğinde hiç tereddütsüz kabul etmiştir. Anlaşma Ashcroft Kontunun geçici metresi olmasını ve onun çocuğuna hamile kalmasını da kapsamaktadır. Diana toplum içinde böylesi bir ünvanı olan adamla onun yanındaki ilgili,nazik davranan adamı karşılaştıramamaktadır. Tarquen bir gece evinde bitiveren bu kadına karşı karşı konulmaz bir arzu hissetmektedir. Her ne kadar ilk başta onu uzaklaştırsa da bu arzuya teslim olmuştur sonunda. Bir komplonun varlığından farksız 3 hafta geçirmişlerdir. Diana'nın hep bir şeyler sakladığını biliyordur ama öğrenene kadar bu sırrın onu bu kadar inciteceğini fark etmemiştir. Gururunu mu aşkınımı hiçe saymalıdır ?

Değerlendirme;


0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...