31 Ağustos 2012 Cuma

Aşkta İlk Çeyrek - Susan Elizabeth Phillips



Kitap Adı: Aşkta İlk Çeyrek
Yazar Adı: Susan Elizabeth Phillips
Türü: Günümüz Aşk
Yayınevi: Pegasus
Seri Adı: Chicago Stars
Seri Sıralaması: 1
Toplam Kitap Sayısı: 7
Format: Paperback
Dil: Türkçe
Sayfa Sayısı: 464
Çıkış Tarihi: 2011


Bu yazarın anlatımını, esprili diyaloglarını, karakterlerini çok seviyorum. Aşk Kapıyı Çalınca kitabına güvenerek aldım ve beni yanıltmadı, keyifli bir okuma süreci yaşadım. Kapağa ise bayıldım, kitaba çok uyuyor. Yorumlarımı okuyanlardan çekişmeli karakterleri sevdiğimi bilmeyen kalmamıştır. Bu kitapta buna güzel bir örnekti. Dan karakteri sinir küpü, maço, süslü köpeklerden nefret eden - çaktırmayın, kitabın sonunda onlara baya sempati duymaya başlamıştı! - fiziken de duygusal olarak da odun diye tabir edilenecek biri... ta ki Phoebe ile tanışana kadar.

Phoebe karakterisi ise geçmişinin izlerini herkesin görüp kapıldığı dış kabuğuyla gizlemeye çalışmış 32 yaşında, düşünceli, sinirli, inatçı bir kadın. İki kafadar bir araya gelince kavgalar, çekişmelerde kaçınılmaz tabiki. İlk tartışma konusu ise Phoebe'nin ciğeri beş para etmez babasının ölüp ona ders vermek için Chicago Stars takımının başına geçmesini vasiyet etmesi ve Phoebe'nin bu vasiyete karşı gelip işe gitmemesiyle başlıyor.

İşler aksamıştır, öyle ki oyuncuların sözleşmeleri askıdadır ve bunlar Phoebe'nin imzası olmadan yapılamayacak şeylerdir. Sabrının sınırına gelen Dan bu aptal sarışın seks bombasının aklını başına getirmek için evine gider ve onu bir şekilde işin başına geçmesine ikna eder. O vakitten sonra olaylar, skandallar, nü pozlar, ilişkiler peşi sıra kovalamış ve Chicago Stars takımını milletin gözü önünde düşürmüştür. Ta ki takım kendini toparlayıp maçları kazanana kadar. Phoebe bir takım idare edebilmeyi öğrenmeye başlamıştır ama Dan gibi bir adamı dizginlemeye cesaret edebilecek midir?


Değerlendirme;



2 yorum:

  1. Ben de çok sevmiştim bunu, diğer kitabı da aynı şekilde favorilerimden. Kadın gerçekten çok güzel ve eğlenceli bir şekilde anlatıyor =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle. Bir gün mutlaka bu seriyi bitireceğim, kararlıyım. :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...