2 Ocak 2013 Çarşamba

Release Me - J. Kenner



Kitap Adı: Release Me
Yazar Adı: J. Kenner
Türü: Günümüz Aşk, Erotik
Yayınevi: Random House Publishing
Seri Adı: --
Seri Sıralaması: 1
Toplam Kitap Sayısı: --
Format: ARC/E-Book
Sayfa Sayısı: 352
Çıkış Tarihi: 2013





I first saw this book in Facebook sponsored advertisement. Intrigued by the head line. It say Fifty Shades and Crossfire series lover should read this book. I requested book in NetGalley and I am so happy they accept. It's a same old story. Wealthy man meets love of his life. I'm a sucker for this plots. Before and after the Fifty. But I accept, after the head line I saw my expectations going higher. It's an okay book for me. I'm not bored will reading nor liking too much.

My first book from this author but I think if she'll writes like this stories, she should improve. Like this book I expect dialogues to be witty, hot and yes, kinky. I must feel affected by what they say. I'm sorry to say there is none for me.

My love of alfa-males is not a secret, maybe I even like them little bit insane with love but I'm not impressed by Damien. Yes, he is a god-like-creature, possessive, like to control type. But little bit lacking in the jealousy department. You create a character like Damien, why shouldn't sweeten the pot?

Another problem is the mystery part. I should be curious about their background. But writer didn't give us a good cause to be curious. I've finished the book, not learning enough about Damien but I'm not curious either. I'm not thinking about continue the series. If I read a good review about it, then I would consider it.

As for the plot, it is good. I give my rating mostly based on the story. Nikki's story is interesting. Still I can't believe her mother did those things to her daughters and insensitive about that. I like Nikki's masochistic nature, for the story of course. It's a fresh changing for the type of their relationship. Usually like this plots, female character is always oblivious toward this kind of things.

I felt the passion between character but not so love. In my opinion everything moves so fast. Even their break-up and making up. Little bit break should show characters and readers their feelings. And I think writer should be lengthening the book. Give a little bit more part for Nikki's friends, Damien and Nikki should be go more place, experience new thing together.

I must say again, it's not a bad book but I think it's not for me. I thank you Random House Publishing for the opportunity of reading this book, and Netgalley for the chance.

**--**--**


Kitabı ilk olarak Facebook sponsorulu reklamlar bölümünde görmüştüm. Başlıkta Fifty Shades ve Crossfire serisinin sevenler bu kitabıda okumalı diye yazıyordu. Bu sebeple önceden okurlara kitap kopyalarını veren Netgalley'de kitabın var olduğunu görüp, istedim. Yayınevinin bu isteğimi kabul edip, okuma şansını bana tanıdığı için çok mutlu oldum.

Öncelikle hikaye gayet bilindik. Zengin adam hayatının aşkıyla tanışır. Bu tür konuları cidden çok severim. Bu sevgim Fifty öncesinde de vardı. Ama kabul etmem gerekir ki reklamdaki başlığı gördükten sonra beklentim biraz yüksekti. Bu sebeple benim için idare eder bir kitap oldu. Ne sıkıldım ne de çok sevdim.

Alfa erkeklere karşı sevgimi herkes bilir, hatta azıcık çılgın olmalarını daha çok severim ama Damien karakteri beni etkilemedi. Evet, çok yakışıklı, sahiplenici, yönetmeyi seven bir adam ama kıskançlık kısmında bence yetersizdi. Damien gibi bir karakteri yaratıp neden kıskançlıkla olayı biraz güzelleştirmez ki insan?

Benim için bir diğer sorun ise gizem konusuydu. Geçmişlerini merak ediyor olmalıydım. Ama yazar bize merak edeceğimiz iyi bir neden vermedi. Kitabı Damien'in geçmişi hakkında pekte bir şey bilmeyerek bitirdim ama merakta etmiyorum. Seriye devam etmeyi bile düşünmüyorum. Eğer hakkında güzel bir yorum okursam belki okumayı düşünebilirim.

Konuya gelirsek bence iyiydi. Değerlendirmemi çoğunlukla konu üzerine verdim. Nikki'nin hikayesi gayet ilginçti. Hala bir annenin kızına o kadar şeyi yapıp bu konuda duygusuz davranabildiğine inanamıyorum. Kızımızın mazoşist doğasını sevdim yani hikaye için elbette. O tür ilişkiler için yeni bir değişiklikti. Genellikle bu tür ilişkilerde kadınlar durumlardan habersiz olan olduğu için.

Karakterlerimiz arasında arzuyu hissettim ama aşkı malesef ki hissedemedim. Bana göre herşey çok hızlı ilerledi. Ayrılmaları ve barışmaları bile hızlıydı. Biraz ayrılık karakterlere ve okurlara hissiyatlarını göstermeye yardımcı olurdu. Aynı zamanda yazarın kitabı biraz uzatması gerektiğini düşünüyorum. Nikki'nin arkadaşlarına biraz daha yer verilmeli ve Damien ile Nikki daha çok yerlere gitmeli, yeni şeyler deneyimlemeliler.

Konuya gelirsek Nikki üniversiteden mezun olunca California'ya taşınır. Patronuyla beraber gittiği partide Damien Stark ile tanışır. Adam kızın hatrı için patronuyla görüşmeyi kabul etmiştir. Toplantı çok güzel geçer ama bir kaç gün sonra Damien'in işi onlara vermediğini duyunca patronu kızı kovar ve kızımız bir şekilde Damien Stark'ın insafına kalmıştır. Adam onu elde etmeden rahat etmeyecektir. Aslında Nikki onu pekte durdurmak istemiyordur. Tek sorun ise geçmişleri herşeye rağmen gömülü kalacak mıdır?

Tekrar söylüyorum, kötü bir kitap değildi ama sanırım bana göre değildi. Randon House Publishing'e ve Netgalley'e kitabı okuma şansını bana verdikleri için çok teşekkür ediyorum.




Değerlendirme;



0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...