31 Aralık 2012 Pazartesi

2012'de Neler Okudum? | Part I |



Bol olaylı bir 2012'yi bırakıp 2013'ye geçeceğimiz şu günde haydi hep beraber bu sene neler okudum gözden geçirelim!

Öncelikle insan yeni yıla nasıl girerse, yılı öyle geçirirmiş sözüne tezat bir durumla karşılaştım.





Bu yılın ilk okuduğum kitabı;




Baby of Shame - Julia James oldu. Seneme Beyaz Dizi ile bir kitap ile başlasam da genel olarak geçen yıla nazaran daha az Harlequin okumuşum. Şu an türkçe ismini malesef hatırlayamıyorum kitabın.

Değerlendirme;


#2#



Michelle Reid'in en sevmediğim tek kitabı olma hakkını kazanmıştır. Sanırım türkçesi Mia ve Yunanlı Sevgiliydi şu an hatırlamıyorum. Kayıtlarıma baktığımda kitaba yorumda yapmışım. Pek yakında paylaşırım.

Değerlendirme;




#3#


Geçen seneme damga vuran serilerden biriydi House of Pleasure. Bu sene dördüncü kitabını okumuşum en son. Hikayenin gidişatına göre burada ki baş karakterimizi pek sevememiştim. Yazarın kurguları akla zarar ama bazen olmadık hale getirebiliyor. Burada da olduğu gibi. Şu an durumun ne olduğunu hatırlamasamda notlarımda sonunun beni tatmin etmediğini yazmışım. Bundan sonra ki kitabıda yarım bırakmıştım.

Değerlendirme;


#4#


Bir diğer Beyaz Dizi daha. Kitabı yazarın ricası üzerine okumuştum. Sevmiştim,  okuması keyifliydi.

Yorumunu BURADA bulabilirsiniz.

Değerlendirme;


#5#


İşte seneme damgayı vuran seri. Okuduğum zamanlarda okuyan o kadar insan olmadığı için seriden soğumama fırsat kalmadan keyifle bitirmiştim. Hala benzeri kitapları arar dururum.

Yorumu BURADA bulabilirsiniz.

Değerlendirme;


#6#


İlkinin ardından hemen bir heyecanla başlamıştım. Serinin ilk kitabı kadar olmasa da sevdiklerim arasındadır. Karakterimizi çok farklı bir şekilde görme şansımız oldu. 
Yorumu BURADA bulabilirsiniz.

Değerlendirme;


#7#
Geçen sene Bakırköy sahaflardan aldığım kitaplardandı. Bu sene okuma fırsatı yakaladım. Kitabı pek hatırlayamadım. Hakkında da not düşmemişim ama puanıma bakılırsak pekte sevdiğim söylenemez.

Değerlendirme;



#8#


Hakkında "Çok hoşuma gitti. Adamı herşeye karşı ben istedim, olacak tavrını okumak güzeldi. :)" demişim. Helen Bianchin Harlequinde ki favorilerimden.

Değerlendirme;


#10#


Serinin ilk kitabında yadırgayacağım bir sürü şey vardı. Baş karakterimizi bu kitapta pek sevmesem de ilerki kitaplarda favorilerimden biri haline geldi. Fifty Shades sonrası BDSM araştırmalarımda karşıma çıkan bir seri oldu ama bu işin daha yoğun halini anlattığını söylemem lazım.

Yorumu BURADA bulabilirsiniz.

Değerlendirme;


#11#


Serinin son kitabı malesef benim için tam bir hayal kırıklığıydı.

Yorumu BURADA bulabilirsiniz.

Değerlendirme;



#12#

Bir süredir arkadaşlarımdan çok duyduğum Fatih Murat Arsal'ın hikayelerine başlamaya karar verdim. Konusu ilgimi çeken Anlaşma'ydı. Beyaz Dizi romanlarımıza Türk karakterler konuk olmuş gibiydi. 

Yorumu BURADA bulabilirsiniz.

Değerlendirme;


#13#


Bu kitapta kendimi seriye daha çok alışırken buldum. Aynı sebepten dolayı normalde yargılayacağım bir çok şeye yargılamadan da karşılaştığımı farkettim. Master Dan'i sevmiştim.

Değerlendirme;



#14#


Bu kitapta yazarımız duygusal olarak yaralı kadın karakterimizin kendini bir Efendi'nin kolları arasına bırakması ve bu süreçte yaşadığı zorlukları görüyoruz.

Değerlendirme;



#15#


Bu kitapta kızımız asıl kişiliğini bulma arayışında Efendi Cullen ile tanışıp hayatı değişir.

Değerlendirme;


#16#


Yazarı bu kitabıyla tanıdım. Çöl Sıcağında filandı adı sanırım. Hoş bir hikayeydi.

Yorumu BURADA bulabilirsiniz. 

Değerlendirme;


#17#


İşte tamda bu kitapta olaya FBI'lar giriyor. BDSM kulüplerinden kaçırılan bazı kadınlar olduğu duyurusu üzerine FBI Shadowlands Kulübüne de bir ajanını gönderir ve kızımız Efendi Marcus'un marifetli elleri altında itaatkar yapısını keşfeder. Serinin en güzel kitabıydı. Oldukçada komik sahneleri vardı.

Değerlendirme;


#18#

Bir arkadaşımın bitmiş hikayesini ricası üzerine okumuştum. Kendisi isminin duyurulmasını istemediğinden açıklamayacağım. Tarihi Aşk Romanı üzerine denizlerde geçen bir hikayeydi.

Değerlendirme;



#19#


Yorumu BURADA bulabilirsiniz.

Değerlendirme;


#20#


Yorumu BURADA bulabilirsiniz.

Değerlendirme;


#21#


Merak kediyi öldürürmüş derler. Arkadaşlarla bu yazarı bulup, bir okuyalım demiştik. Ama hiç benim tarzım olan bir kitap değildi.

Değerlendirme;



#22#


BDSM'nin daha çok psikolojik tarafını yansıtan bir hikayeydi. Bir daha DARK etiketli kitapları okumayı bile düşünmedim.

Yorumu BURADA bulabilirsiniz.

Değerlendirme;



#23#


Hayatımda okuduğum en akıl almaz kitap.

Yorumu BURDA bulabilirsiniz.

Değerlendirme;



#24#


Çok tatlı bir romantik komediydi. Bu sene eğlenerek okuduklarım arasında.

Yorumu BURADA bulabilirsiniz.
Değerlendirme;


#25#


Linda Howard severek okuduğum bir Polisiye Aşk yazarı ama bu kitabını Ölümcül Hata kadar sevmedim.

Yorumu BURADA bulabilirsiniz.


Değerlendirme;



#26#


Yorumu BURADA bulabilirsiniz.


Değerlendirme;



#27#


Kristen Ashley ile tanıştığım kitaptı. Tarzına alışamamıştım. Beğenmeyi o kadar istesemde sırf baş karakter için bitirdim.

Yorumu BURADA bulabilirsiniz.

Değerlendirme;


#28#

Serinin ilk kitabını çok hoş bulmuştum. Bu sebeple ikiye başladım ama benim gözümde baş karakterimizi kuzeninin gölgesinde kalmış bir adam olarak buldum. O kadarda komik değildi.

Yorumu BURADA bulabilirsiniz.

Değerlendirme;


#29#


Ön okumasını okuyup çok merak edici bir yerde kalınca kitabı almıştım. Ama genel olarak bakılırsa o kadar da iyi bir kitap çıkmadı.

Yorumu BURADA bulabilirsiniz.

Değerlendirme;


#30#


Bu sene en çok ağladığım kitaplar arasında. Diyalogları insanın yüreğini burkar cinstendi. 

Yorumu BURADA bulabilirsiniz.

Değerlendirme;



#31#


Kapağına ilk görüşte aşık olduğum bir kitaptı. Konusuda bir o kadar ilgi çekici olsa da yine genele dökülünce iş değişti. Herşeye rağmen gayet özgün bir kurgu.

Değerlendirme;



#32#


Yaşlı Adamın Savaşı bana okuyucu kopyası olarak verilmişti. Bu kadar eğlenceli ve severek okuyacağım bir kitap olacağını sanmıyordum. Önyargılarımı güzelce yıktı. Bilim Kurgu sevgimi çoğalttı.

Yorumu BURADA bulabilirsiniz.

Değerlendirme;



#33#

Nora Roberts defterine noktayı koyduğum kitap. Yok a dostlar, yok. Bu kadın sırf aşk romanı yazamıyor. Gerekli, gereksiz bir yerinden gerilim katacak.

Yorumu BURADAN bulabilirsiniz.

Değerlendirme;



#34#


Kitaba dair en iyi hatırladığım şey kızı iyi bir sarsmak istediğim.

Yorumu BURADA bulabilirsiniz.

Değerlendirme;


#35#


Konuyu hatırlamasam da notlarıma göre düşüncem şu şekilde; "Kendimi zıplama topu gibi hissettim. Çok atlamalar vardı. Hep kendimi buda nasıl oldu? derken buldum. Halbuki konu ve karakterler çok sevebileceğim şekildeydi."

Değerlendirme;


#36#


Onlar çılgın bir Ejderha ailesi! Okumadıysanız çoook şey kaçırmaktasınız.

Yorumu BURADA bulabilirsiniz.


Değerlendirme;


#37#


Serinin ikinci kitabını ilkine göre o kadar da beğenmedim ama G.A. Aiken'in elinden taş beyit yazılsa şifrelenip okunur. Tarzını çok beğeniyorum. Esprileri her zaman orjinal.

Yorumu BURADA bulabilirsiniz. 

Değerlendirme;



#38#


Kitap ARC olarak talep etmiştim. Kitabın sonuna kadar aşk namına bir şey aradım, durdum. Ortaya çıkan ise bir fiyaskoydu.

Yorumu BURADA bulabilirsiniz. 

Değerlendirme;


#39#


Çıkılın yoldan Gwenvael geliyooooor! Serinin en çılgın kahramanı yine bizi hayal kırıklığına uğratmadı.

Yorumu BURADA bulabilirsin.

Değerlendirme;


#40#


Yabancı kitaplarda okuduğum öküz karakterlere yaraşır bir kahramanı vardı bu kitabın. Kızımıza çok acıdım, çok.

Yorumu BURADA bulabilirsiniz.


Değerlendirme;



#41#


Serinin en sevmediğim iki kitabından biri oldu. Adamı bir dağ ayısı gibi beklerken Keita'nın zehirleri altında ezildi, gitti.

Yorumu BURADA bulabilirsiniz.

Değerlendirme;


#42#


Yazarın Club of Shadowlands serisini beğendikten sonra bunun ile şansımı denemiştim. Malesef onun kadar sevemedim. 

Yorumu BURADA bulabilirsiniz.

Değerlendirme;



#43#


Serinin şu son iki kitabını beğenmememde kitaptaki Izzy karakterimizin çok büyük rolü var. Altıda muradına kavuştuğuna hala inanamıyorum. Eibhear'ı hak etmiyor işte!

Yorumu BURADA bulabilirsiniz.

Değerlendirme;



#44#


Bundan önce okuduğum seriden kaçış için okumuştum ama ne konusunu hatırlıyorum ne de not bırakmışım. Zaten beğenmemişimde.

Değerlendirme;



#45#


Aynı kadere sahip olan bir kitap daha. 


Değerlendirme;



#46#


Seriye aşık oldum. Daha önce hiç Fantasy Romance okumamıştım ve bu kitap sayesinde çok seveceğim türler arasına girdi bile.

Yorumu BURADA bulabilirsiniz.


Değerlendirme;



#47#


Serinin ilkinden daha çok entrika vardı. Yahu bir ara çıldıracağım sandım. Ortam tam bir düşman cümbüşüydü. Kimin eli kimin cebinde belli değil.

Yorumu BURADA bulabilirsiniz. 

Değerlendirme;



#48#


Mısır mitolojisini çok severim. Benim o sevgimi tatmin etse de aşk yönü çok zayıftı.

Değerlendirme;
#49#


Çok fazla olaylı olmayan romantik komedi bir kitaptı. Bu yıl yorum için gönderilen bir çok kitaptan biri.

Yorumu BURADA bulabilirsiniz.

Değerlendirme;


#50#


Okumasam hayatımda hiçbir şeyin kaybolmayacağı ama zamanıma acıdığım bir kitap daha.

Yorumu BURADA bulabilirsiniz.


Değerlendirme;





2012'de Neler Okudum İkinci Partıyla çok yakında sizlerle!


0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...