21 Ocak 2021 Perşembe

Mindf*ck Serisi - S.T. Tabby







Seri Adı: Mindf*ck
Yazar Adı: S.T. Tabbyn
Türü: Gerilim, Korku, Romantik
Yayınevi: Self-Publisher
Format: E-Book
Dil: İngilizce
Sayfa Sayısı: 692
Çıkış Tarihi: Aralık 2016
Değerlendirme: 4,5 / 5 


 

 Öncelikle ilkim’e (Kitap Esintisi) buradan teşekkürler😊Seriyle tanışmamı o sağladı. 😘

Seriye genel puanım 4.5/5

Buçuğu nazarlık olsun 😜

Bir katil düşünün. Başına onca şey gelmesine rağmen kendini tamamen kaybetmemeyi başarmış, size ahlaki değerlerinizi sorgulatacak, neredeyse tanıdığı herkes tarafından yüzüstü bırakılmış ve tek hedefi ona ve ailesine yapılan bu yanlışı akıllara zarar bir şekilde düzeltmeye çalışan bir kadın. 

Üstüne üstelik kendine görev edindiği bu yolda karşısına çıkıp güvenini, sevgisini kazanan adam ise işlediği cinayetleri araştıran dedektif. 

Kitap bu ikilem üzerinden akıp gidiyor. Yazarın farklı bir alanda deneme yapıp aynı zamanda hali hazırda edindiği okuyucu kitlesinin tepkisini çekmeden farklı bir mahlas altında bu kitapları çıkardığını düşünüyorum. 

Anlatımı çok akıcı, kurgu her seferinde şaşırtıcı detaylarla doluydu. Bana bir detay bile tuhaf veya abartı gelmedi. Tam bir dizi tadında yazılmış. Olur da bir gün böyle bir şeye dönüştürülürse, hiç zorluk yaşamayacaklarını düşünüyorum. 

Kitapta Horror Romance olarak dalga geçilen bir sahne aklıma geldi. Bu kitap başlı başına bir tür oluşturmuş gibi. Açıkçası korku, gerilim, aksiyon kitaplarını pek okumam; o yüzden bu yönde ne kadar doyurucu olduğunu uzman biri olarak yorumlayamayacağım. Sadece benim açımdan oldukça doyurucu bir gidişat ve bitiş sağladığını söyleyebilirim. 

Yazarın seri sonunda kızı her şeyi geride bırakmış biri gibi hiçte gerçekçi olmayan bir kalıba sokmamış olması çok iyi olmuş. Kim o kadar şeyden herhangi bir şekilde yara almadan kurtulabilir ki...

Beni ağlatmasa da içimin gittiği çok fazla detay vardı. Hayatın acı yüzü tüm çıplaklığıyla yüzünüze vuruluyor. Belki bu kitap bir kurgu eseri ama verdiği mesajlar günümüzde hala geçerli olan zorbalıklara ışık tutuyor. 

Şiddet detayları okumak sizi rahatsız etmiyorsa, şaşıracağınız, araya aşk karıştırılarak okuyucuya biraz nefes aldıran bir kitap arıyorsanız, bir göz atın derim. 

Yazarın aynı mahlas ile yazmaya devam etmemesine üzüldüm. Başka bir kitabı daha olsa okurdum. Tarzına bayıldım.


Upuzun bir aradan sonra yazdığıma inanamıyorum. Umarım devam ettirebilirim. 😅

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...