24 Mayıs 2013 Cuma

Tangled - Emma Chase



Kitap Adı: Tangled
Yazar Adı: Emma Chase
Yayınevi: Omnific
Türü: Günümüz Aşk, Komedi, Erotik
Seri Adı: Tangled
Seri Sıralaması: 1
Toplam Kitap Sayısı: ?
Format: E-Book
Dil: İngilizce
Sayfa Sayısı: 254
Çıkış Tarihi: 2013


Goodreads'te defalarca görünce dayanamadım bende okumak istedim. Son zamanlarda kaybettiğim kitap okuma isteğimi getirir ümitleriyle başladım ve muradım erdim. Gayet akıcı anlatımı olan bir hikayeydi ama umduğum kadar gülerken bulamadım kendimi. Aynı yayınevinden çıkan Wallbanger - Alice Clayton (O kitaba ben nasıl yorum yapmamış yahu hala idrak edemedim durumu!) bu konuda çok başarılıydı ve onun gibi bir şeyler hala arayışındayım. Bu kitabın çok sevdiğim bir artısı var ki erkek karakterin gözünden anlatılması. Bayıldım desem abartmış olmam sanırım. Anlatış tarzı apayrıydı. İlk defa böylesine rastgeldim. Genellikle erkek karakter bakış açısı beni iten unsurlardan biridir ve bir çok yazarın elinde harcandığını şu an anlıyorum.

Drew'i bağrıma mı bassam bitch slap manyağı mı yapsam şaşırdım kitap boyunca. Hele o megolaman halleri. Bazen cidden çileden çıkardı beni ama kendini öyle bir affettirdi ki kereta. Bu konuda yıldızlı pekiyi aldı benden :)

Kızımıza yer yer kızdım. Buda tabii okuduğunuz karakterin bakış açısıyla alakalı bir durum. O böyle acı çekerken içiniz elvermiyor ya, bu kız neden bu kadar ağırdan satıyor? diye sinir olmuyor değilsiniz. Ama Kate iyiydi ya, aklı başında, ne istediğini bilen bir kızcağız. Çoğunlukla sevdim bu kızımızı.

Konumuz: 1 playboy ve 1 dünyalar güzeli kızımız aynı şirkette çalışırlar ve bilin bakalım ne olur? :)


Değerlendirme;

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...