26 Mayıs 2013 Pazar

Satin & Steel - Jayna Vixen


Kitap Adı: Satin & Steel
Yazar Adı: Jayna Vixen
Türü: Günümüz Aşk, Erotik
Yayınevi: Self-Publisher
Seri Adı: Riding the Line
Seri Sıralaması: 1
Toplam Kitap Sayısı: 2
Format: E-Book
Sayfa Sayısı: 154
Çıkış Tarihi: 2012



Motosiklet çetelerine karşı son zamanlarda bir sevgi besledim ki hayırlara gitsin inşallah. Tek tek hepsini elimden geçiriyorum. Ama maalesef bu tarzı yazanlar az olduğu gibi, iyi bir şey çıkaranda bir o kadar az. O kadar umutlu olduğum kitabı kenara bıraktıktan sonra Satin and Steel'i elime aldım ve diğerlerine aksine beni daha ilk baştan hikayeye çekti. Cidden akıcı ve duyguları size yansıtan bir kitaptı.



Hemcinslerine göre biraz daha nasıl desem soft buldum. Suçluların dünyasındasın sonuçta caaanım, işlerin pür-i pak ilermesini beklemeyiniz lütfen! Bu tür kitaplarda mutlaka göreceğiniz iki temel olay vardır.

1. Aldatma : Boyunları elden geçirdikleri kadınların altında kalasıcalar!

2. Tecavüz : Yağlı urgan böylelerine az bile!

Aldatma bir yana tecavüzün erkek karakter tarafından olduğuna rastgelmedim. Genellikle birileri kızı kaçırıp, kötü emellerine alet etmektedir. Bu kitapta tamamen bir tecavüz geçmiyor ama kızımız bu tür bir eylemden zor kurtuluyor.

Şimdi ne demiştik? Oğlumuz motosikletçi kötü çocuklardan. Kulübünde başkan yardımcısı. Ah ama gel görün ki çoktan kapılmış. Old-lady'si var. Bu da motosikletçilerin yanlarında kalıcı tuttukları hatunlara verilen addır. Resmi bir belgen olmasada kulüp içerisinde evliden farkın yoktur bu isimle hitap etmesine izin verdiğin kişiyle.

Kızımız ise genç ömründe çok çile görmüş, birde tek varlığı kız kardeşini bu motosiklet çeteleri uğruna neredeyse kaybetmiş midir? Bu elemanların barlarına uğrayıp kardeşini soruştururken yanlış bir yere adımını atar. Kızı aç kurt gibi çevrelemişlerdir ama işler çığrından çıkmadan Dax tamda o gün bu elemanlara baskın düzenler.

Tamda bu kısımda anlamadığım bir konu var ki olaylar hızlı ilerler ve kızımız bu Dax'in kamyonetinin bagajında bulur kendini. Kim koymuştur? Kendimi gelmiştir? bilinmez.

Bu kısımdan sonra kızın iyileşme süreci, oğlanın kıza, kızın oğlana ilgisini kendilerine reddetmesi, birazcık aksiyonla geçiyor. Dax'in bi aşağılık kompleksi mi desem bilemedim olayı var ki kızdan yedi yaş büyük değilde 17 yaş büyüğüymüş gibi davranıyor. Oğlum sen neyin kafasındasın. Kendinden 20 yaş küçükleriyle evlenen karakterler gördük, kimse yan gözle bakmıyordu. Sana ne oluyor şimdi?!

Efendim sürekli bir küçük kız diye hitap etmeler, çocuğu gibi - lafta tabii bütün şeylerin çıban başı kıskançlık! - emir vermeler, böyle tip tip işler yapıyor. Sonunda da kızın cazibesine direnemiyorda noluyor? Motosikletine takılıp kazarak altında ezilesice Dax hiçbir şey olmamış gibi hayatına ve sevgilisine dönüyor. Bana buralarda afakanlar basıyor tabii. Çiftem nerde benim?! diye bağırsam ne fayda? Velhası kelam çok şeyden bir sonla kitap yarım yamalak bitiyor ve tam ikinci kitaba geçecekken öyle bir şeyin henüz olmadığını farkeden zat-ı muhterem ben yastayım a kitap dostları!

Değerlendirme;

4.5/5


0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...