8 Mayıs 2012 Salı

Turan Prensi - Maisey Yates




Kitap Adı: Turan Prensi
Yazar Adı: Maisey Yates
Türü: Günümüz Aşk, Harlequin
Yayınevi: Harlequin Türkiye
Format: Paperback / ARC
Dil: Türkçe
Sayfa Sayısı: 112
Çıkış Tarihi: 2012


Kitabın konusuna kapıldım aslında. Bir kadın tüp bebek yoluyla hamile kalmaya çalışıyor, üçüncü deneme de sen git bir prensin bebeğine hamile kal! Olacak iş değil :) Ama olmuş kitapta işte. Kızımızda yıkılmış bir ailenin fertlerinden olunca, bu yıkımda kardeşinin hastalığı yüzünden olduğundan kazara bu kişinin örneğiyle hamile kaldığını öğrenir ve adamın ismini arkadaşı vasıtasıyla öğrenip kapısına gidiyor. Niyeti evlilik, para vs değil. Sadece normal donörlerden olmadığından bazı testler eksik, bebeğin sağlığından emin olması için adamın onları yaptırması gerek. Ama adamın bu çocuğun kendi olduğunu öğrendiğinde ki tepkisi umduğundan farklı oluyor. 

Adam Turan'ın veliaht prensi çıkıyor. Karısı hamile kalamadığından tüp bebek tedavisi için örneği bırakmış, laboratuarda donör olarak karıştırınca bu olaylar olmuş. Yalnız karısı iki yıl önce ölmüş ve adam hala çocuk hasretiyle yanıp tutuşmakta. Kadınında evlenmeye sıcak bakmayacak bir tip olduğunu anlayınca hemen kızı kandırıp kendi ülkesine götürür. Ama çözülmesi sorun bir tek anne, baba olmaları değildir. Peki ya aralarında ki bu çekime ne denmelidir?

Böyle konusu ilginç gelse de kitabın başında hissettiğim o heyecan ortalarda sönmeye başladı. Ne kadar sonda bu olayı yazar toplayabilse de iş işten geçmişti benim için. Erkek karakterin kızı öyle dank diye soyutlamasına ise sinir oldum. Adamın bu sebebini anladım ama ne bileyim yine de ah ben burada bu kadından kendimi hem fiziksel hemde ruhsal olarak uzaklaştırmalıyım komutuyla hareket edilmiş, yapmacık bir sahneydi. Yazarın okuduğum ikinci kitabı. Birini sevdim biri ise idare eder buldum. Yargılamak için bir üçüncüyü okumam lazım sanırım. :)


Değerlendirme;


0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...