4 Temmuz 2012 Çarşamba

Fifty Shades Freed - E.L. James


Kitap Adı: Fifty Shades Freed
Yazar Adı: E.L. James
Türü: Günümüz Aşk, BDSM, Erotik
 Yayınevi: The Writer's Coffee Shop Publishing House
Seri Adı: Fifty Shades
Seri Sıralaması: 3
Toplam Kitap Sayısı: 3
Format: E-Book
Dil: İngilizce
Sayfa Sayısı: 579
Çıkış Tarihi: 2012




Yazara büyük bir isyanım var. Bu seri ya 2'de bitmeliydi ya da adam gibi bir üç yazmalıydı. Bu ne allah aşkına. Anladık erotic-romance de kitabın yarısından fazlasında tavşan misaliydiler. Tamam, bu bile bir süre ayrı kalsalar, olaylar olsa boğmazdı. Zira ilkte ve ikincide boğmadı. Ama yok. Christian kızı saniye gözünün önünden ayırmadı, bana olanlar oldu. Kitabı yüzdeye bölersek;

İlk %35'lik kısmı - Balayı eve dönüş vs - Sıkıntıdan patladım.
Sonraki %20'lik kısmı - Bizim kızın peşine düşülmesi, ailecek tatil vs vs - Tamam, aksiyon bir anda ayılttı beni. Aile ile tatil güzeldi ama daha da güzel olabilirdi. Gene bir olay yaşandı tabii.

Sonraki %35'lik kısmı - Buralarda neler olduğunu hatırlamak bile istemiyorum - Sıkıntıdan öldüm geberdim. Arada Christian'ın bebek haberi olayındaki tepkileribiraz gözümü açtı itiraf edeyim. Ha bide bizim kızın onu terk ettiğini sandığı yerler.

Sonraki %10'luk kısmı - Zaten sona yakın olan yer - Güzeldi. Klasik evli,mutlu,çocuklu bitti. Ama bittiğinde kendime ben kaç gündür buna neden zaman harcıyorum dedim.

Sonu hoş olsada kitap başlı başına yazarın ne yazacağını bilmezliğiyle doluydu. Christian, yavrum, kusura bakma ama 1 verecektim senin hatrın için 2'de karar kıldım. Artık seni okuyamayacağım için içim sızlasada şu kitap gibi bir tane daha okuyacağıma hiç okumayıp seni aklımdaki son halinle hatırlamak daha iyi. Bir daha görüşemeyecek olsakta sözünle sonlandırmak istiyorum bu yorumumu :)

We love you :)

Laters, baby ;)

Değerlendirme;

1.5/5


1 yorum:

  1. ah ya bir ben okuyamadım ingilizce bilmemek çok kötü :(

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...