10 Ekim 2012 Çarşamba

Backstage Pass - Olivia Cunning




Kitap Adı: Backstage Pass
Yazar Adı: Olivia Cunning
Türü: Erotik, Günümüz Aşk, BDSM
Yayınevi: Sourcebooks Casablanca
Seri Adı: Sinners on Tour
Seri Sıralaması: 1
Toplam Kitap Sayısı:
Format: E-Book
Dil: İngilizce
Çıkış Tarihi: 2010



"Bu kadar beğenen varsa bu işte bir şey vardır diyor ve şarkıcı karakterlere karşı olan ön yargımı bir kenara alıyorum."

Demişim ve iyi ki demişim!




Kitapta insanı moda sokan bir şey var. Açıkçası başlarken bunu beklemiyordum. Beni uzun süredir kitabı okumaktan uzak tutan faktör ise çoklu partner olayıydı. Onuda çok fazla göze batırıcı ve sık bir şekilde koymamış ortaya neyse ki.

En şaşırdığım olay ise bir şarkıcıyı hele ki bir rock starını baş karakter olarak düşünemezken, Brian'ı bu kadar benimsemem. Yani, çocuğu alıp içime soksam yeri. Çocuk dediğime bakmayın, kazık kadar olmuş. 28 yaşında ama gel görün ki, öyle çocuksu, iflah olmaz bir romantik tarafı var ki yerim onu ben yerimmmm. Kitabı okurken kendimi goodreadse durum updatelemek için zor attığım, içimde duygunun coştuğu sahneler vardır hani. Bu sözlerimden çok romantik bir kitap olduğunu sanmayın. Ama kendi dozunda bir ayarı vardı. Yatak sahneleri umduğumdan faaaaaaazlaca olsa da hayret boğmadı beni. Ayrıca grubun sahne almasıda çok güzeldi. Gözümde şöyle bir şey canlandı şahsen;






Buda arada kendimi bulduğum hallerden biri. Sed sağolsun topluluğu havaya sokmayı iyi biliyor.



Birde yazarın kitaptaki yazıları ve konusu sayesinde müzik aşığı olduğunu anlıyorsun. Alanında oldukça araştırma yapmış bir bayancağız. Sayesinde Rock'ın,



 olduğunu anladım. :)

Karakterin her biri sorunlu kitapta. Ama hepsini ayrı ayrı sevdim. En tırstığım Jace. Sessiz atın çiftesi pektir misali bu çocuğumuz sado-mazoşist. Bateristimiz olur kendileri. Sed ise vokalistimiz. Seks manyağı desek yeridir kendisine. Jessica adlı meçhul bir kızdan ayrılınca feci fucked-up bir hale girmiş, çıkamamış kuzum. Treyimiz ise diğer bass gitaristimiz, Brian'dan sonraki. Brian'ın çocukluk arkadaşı, kendisi sigarayı bıraktığından lolipopa sarmış, favorisi çilek ve azıcık biseksüel! Erik ise grupta beni en çok güldüren kafasının bir tarafı kazınmış, diğer tarafı uzun kalmış, seksüel olarak katılımcı olmaktan çok izlemeyi seven bir adam. :D Brian aslında aralarında en normali. Tabii, sevişirken kafasında notalar duyması, kıza dur şunları yazayım derken sırtına filan yazma gibi tuhaflığı yok değil. Adam aşık olmak istiyor. Kariyeri, görünüşü bir çoğuna aksini düşündürtse de bu açıdan kitap biraz ezber bozuyor.

Bir çok yerinde görünüşe göre insanın yargılanmaması gerektiğinin mesajları verilmekte. Yazarı bu konuda tebrik ediyorum. Ayrıca ilk defa sanırım kadın karakterin erkekten daha yaşlı olduğu bir kitap okuma şansını bana verdi. Şunu anladım ki, büyük olunca otomatik olarak son sözü söyleyen, asıl kararları veren kişi oluyorsun. Burada kızımız topuklarını yere vurup istediğini yaptırdı kuzuma birer birer. Ufacık bir seni seviyorumu bile esirgedi! Geçerli bir sebebi vardı gerçi. Neyse bu kuzumun her defasında boynu bükük gezdiği gerçeğini değiştirmiyor. Buda kalp yahu eriyor o hallerine. Hah birde goodreadste etiketlerin arasında BDSM gördüm. İşin çok fazla cıvığını çıkaran bir durum yok. Tek sahne var. Oda kızın hep bir şey denemek isteyen batasıca merakı yüzünden. Male-Female-Male sahne ise iki yerde var. Koskoca kitapta tek gözüme takılan hijyen sorunu. Hem de ne sorun. Titiz sayılmam ama yazar gözüme sokuyor zaar.

Kısaca konuyu anlatırsak kızımız Myrna seks psikologudur. Konferans için kaldığı otelde hayran olduğu grup olan Sinnersların üyelerini görünce sıkıcı olan gecesine biraz renk katmak ister. Bu olay ise Brian - yani grubun gitaristlerinden biri - ile arasında bir ilişkiye götürmüştür işi.

Brian "Sev beni, sev beni!" tabelasıyla dolaşırken Myrna yaşadığı zorlu evlilik ve boşanma sonrası ciddi bir şeyin köşesinden bile geçmeyi hayal etmemiştir. Ama iş budur ki Myrna'nın üniversitede ki fonu geri çekilir ve önümüzde ki yılda bölümünün sağ kalması, Sinnersları baz alınarak yapacağı araştırmaya bağlıdır. İşte bu sebeple bazen karakterler kadere fazla karşı gelmemeli. Sanırım Myrna bolca gelmeye çalıştı ama geri tepti hepsi.

Birde kitabı bitirdikten sonra  



demedim değil hani!

Seri bitince ki öngörülebilir halim de buyrun budur!



Değerlendirme;

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...