7 Ekim 2012 Pazar

Reflected in You - Sylvia Day



Kitap Adı: Reflected in You
Yazar Adı: Sylvia Day
Türü: Günümüz Aşk, Erotik
Yayınevi: Berkley
Seri Adı: Crossfire
Seri Sıralaması: 2
Toplam Kitap Sayısı: 3
Format: E-Book
Dil: İngilizce
Sayfa Sayısı: 225

Kitabın geneli için diyebileceğim tek şey inişleri ile çıkışları sert ve hızlı olan bir konuya sahipti. İlkine göre daha akıcı buldum. Hatta sonlara doğru bitmesin diye yavaş okumaya bile başlamıştım ama fayda yok. Neyse ki üçüncü için çok beklemeyecekmişiz. Bared to You kitabını Fifty deliliğimin olduğu günlerde okuyunca doğal olarak o kadarda benimseyememiştim. Ama bu kitapta yazarımız bence kendisini bayağı geliştirmiş. Diyaloglar ara ara sizi eritmekte. Gideon'un dengesiz halleri bile ayrı bir olay. Kızımızın bir ara her lafın arasına "Seni seviyorum." lafını sıkıştırması sinirimi bozmaya başlamıştı.

Herşeye rağmen ilginç bir şekilde Eva'da kendimi buldum. Bende öyle bir adam bulsam deli gibi kıskanır, koluna asılırdım filan yani. Birde bu aralar yazarlar huy mu edindi yoksa hep aynı şekil yazan kitaplara mı rastgeldim bilinmez, bir şey diyecekler, amaaaan bin bir gizem. Okuru pas pas gibi süründürtüyorlar. Azı karar çoğu bayar.

Sonu çok güzel bitti. Bir ara Gideon Eva'ya yaptığı gibi benide deli edecekti halleriyle. Ama yazar orada ki mantığı güzel kurmuş. Bana birazda rol değiştirmiş gibi geldiler. İlk kitapta Eva kaçıyor, Gideon kovalıyordu. Bu kitapta ise tersine döndü olaylar. Üçte de bizi evlilik bekliyor gibi. Baksanıza kızımız kendi kendi gelin, güvey oldu bile! Seninle evleneceğim dedi, nokta.

Gideon'un eski kız arkadaşıyla açıklamasız gezmesi ve kızımızında misilleme olaylarında kızımıza hak verdim. Benim için nadir bir durum olsa da kadın karakterleri savunmam, yerinde olsam aynısını yapardım. Kısasa kısas. Tabii işin sonunda adam iyi bir niyetle bu işleri organize ettiği ortaya çıksa da kız nereden bilecekti ki?

Gideon sırrının bir kısmını tee sonda açtı resmen. Be adam iki kitaptır bekliyoruz en sonunda oda az detaylarla anlattın. Şimdi ise gözler üçüncü kitaba çevirildi. Neler olacak bakalım meraktayız. :)

Kitaba gelirsek Eva ile Gideon düzenli bir ilişki oturtmaya çalışmaktadırlar. Ama eski nişanlı faktörü Eva'yı gittikçe huzursuz ediyordur. Özellikle Gideon'un onunla çıkan fotoğrafları, kızı ve Gideon'u bulduğu durumlar inancını zedelemektir. Gideon'un da kapalı ağız halleri işleri daha da zorlamaktadır. Bütün bunların üstüne de Eva eski üvey kardeşinin ölümünün haberi hayatına bomba düşürmüştür ve Gideon'un hareketlerinin ardında geçerli bir neden ortaya çıkar. Gerisi için sizi kitaba alalım en iyisi. :) 

Değerlendirme;


0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...