27 Ekim 2012 Cumartesi

Beni Bana Bırak - Mary Balogh



Kitap Adı: Beni Bana Bırak
Yazar Adı: Mary Balogh
Türü: Tarihi Aşk Romanı, Regency
Yayınevi: Epsilon
Format: Paperback
Dil: Türkçe
Sayfa Sayısı: 415
Çıkış Tarihi: 2010
Çevirmen: Öncü Saraç Tüzüner

Kitabı beğendim, çok fazla olmasada beni sıkmayan sürükleyici bir anlatımı vardı. Kızımızın kitabın çoğunluğundaki oğlanımıza karşı korkusu birden gitmesi gibi bazı yerleri saçma gelsede dramı güzel işlenmişti. Sonlarına doğru hoş bir hikaye haline geldi. Kitap Fleur’un ailesinin kızımız 8 yaşındayken ölmesi ve kızımızın akabinde yeni baronun vesayetine verilmesi, üzerine kızımızın kötü yıllar geçirmesinden sonra yeni baronun ona kafayı takması ve tecavüz edicekken kızımızın bir uşağı öldürüp evden kaçmasıyla başlıyor. Fleur londraya gidip hayatta kalma mücadelesi veriyor. Odasının kirasını veremediği ve 2 gündür aç kaldığı bri gün elindeki son şeyi satmaya karar veriyor.Bekaretini!

Adam Kent ise kızımızı ilk bir tiyatro çıkışında görmüş ve onun fahişe olduğunu sanmıştır. Waterloo savaşında savaşmış bir askerdir. Yüzünde ve vücudunda yaralar vardır. Kıza meydan okurcasına bu yaraları göstermiş karşılığında tepki almayınca sinirle hareket edip kızın canını yakmıştır. Ama sonra vicdan azabı duyar kıza söylediğinin 3 katı para verip bide karnını doyurup evine yakın bir yere bırakır. Aradan bir kaç gün geçmiş Adam kızı aklından çıkaramamıştır. Yardımcısını kızı bulması ve kızının mürebbiyeliğini yapması için teklifte bulunması için yollar. Fleur bu teklife çok sevinmiştir ama çalışmaya başlamasından 2 hafta sonra patronunu görünce bu sevinç başka şeylere dönücektir. Fleur Adamdan mı yoksa kendinde mi korkuyordur?

Değerlendirme;

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...