6 Ekim 2012 Cumartesi

The Warlord Wants Forever - Kresley Cole




Kitap Adı: The Warlord Wants Forever
Yazar Adı: Kresley Cole
Türü: Fantastik, Romantik
Yayınevi: Simon & Schuster
Seri Adı: Immortals After Dark
Seri Sıralaması: 1
Format: E-Book
Dil: İngilizce
Sayfa Sayısı: 163
Çıkış Tarihi: 2006


Hikayeyi seriyi daha iyi anlamam için okumam gerektiği üzerine okudum. Çok büyük bir gereksinim miydi bu? Hayır. En azından bence öyleydi. Tamam, kitap kızın teyzesi hakkında ki hikayeyi, kötü adamların gerçekten ne istediğini vs gibi bir çok şeyi daha detaylı öğrenme garantisini veriyor. Ama yazarımız derinlemesine bir kurgu geliştirmiş. İş böyle olunca güzel bir kurgu kısacık hikayeye sıkıştırılınca bence kurguya yazık edilmiş.

Ama hakkını vermeliyim, beni eğlendirten yanları olan bir kitaptı aynı zamanda. Kızımızı ise yolup, parçalasam yeriydi. Adam dört yüz yıl sonra eşini bulmuşken, sen onu öylece bırak. Bu işi acımasız yapan ise adamın eşiyle beraber olana kadar cinsel bir tatmin yaşamayacak olması. Ve bu iş adamı içten içe yiyor. Gücünü azaltıyor. Aradan beş yıl geçipte karşılaşınca kızı saçından sürüklemeliydi bence. Neyse, çok uzakta bir yere kapattı da azıcık sakinleşebildim. 

Bir yandan kızımıza da azıcık hak veriyorum. Adam düşmanı! Bir vampir. Hapsedildiği kaleyi Wroth işgal ediyor ama kızı serbest bırakmak adına bir şey göstermiyor. Hele ki düşünceleri bunun çok fazla ötesindeyken. İş böyle olunca, kız kardeşleri gelince onu öylece öldürmeden bırakıp gidiyor. Tabii, son anda kanını tattırıp, hatıralarına sahip olmasına izin vermesi ise bir bahane değil.

Kısa kitapları o kadar seven bir insan değilim, o sebeple ki benim için idare ederin altında bir hikayeydi. Kurgunun hakkını sanırım ikinci kitap verecek. Bana da asıl o kitap önerilmişti. Bakalım nasılmış?


Değerlendirme;


0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...