16 Eylül 2012 Pazar

On Dublin Street - Samantha Young



Kitap Adı: On Dublin Street
Yazar Adı: Samantha Young
Türü: Günümüz Aşk, Erotik
Yayınevi: Self-Publisher
Format: E-Book
Dil: İngilizce
Çıkış Tarihi: 2012


Süperdi. :D Bu kitabı yeni çıkmasına rağmen sürekli goodreadsteki ana sayfamda görmem beni işkillendirmeye başlamıştı. Yazarımızın ise YA yazması benim kitabı düşünme olasılığımı bile yok ederken, özetine bakma kararı aldım ve kitaba kapılıp gittim. Yazarımızın ilk erotik kitap denemesi. Bunu belli eden unsurlar var. Üzerinde çalışması gereken şeyler vs. Ama güzel dialogları olan bir hikaye çıkarmış ortaya.

Fifty severlerinde hoşuna gideceği bir kitap. Oğlanımız insanın midesinde kelebekler uçurtacak cinsten bir alfa erkek modeli. Ve iskoç. Yaşasın!

Kızımız ise gayet aklı başında olsa da çoğu şeyi gördüğü halde inkar eden kas kafalı, baya bir sorunlu bir bayan. Yarı İskoç. :)

Daha ilk tanışmaları bile güzel kurgulanmıştı. Ama gayet tahmin edilebilir bir hikaye örgüsü olduğu uyarısında bulunayım. Daha fazla kitabı anlatmayacağım. Azıcık kitaptan alıntı size okutmaya teşvik eder de artar bile! :)


“Babe, nice lingerie is for seducing a man. I’m already fucking seduced.”
***
“You’re good with the words, I’ll give you that.”
“I’m good with my hands. Will you let me give you that?”
***
“Braden, I don't want anything to happen between us."
He raised his eyebrow, clearly unconvinced.
"Tell that to your damp knickers, babe.”
***
“We fuck, we have fun, and then we spoon. I don’t go home...”

Değerlendirme;



2 yorum:

  1. Hemde nasıl tahmin edilebilir akışı var. Beni deli etti. Sonlara doğru biraz daha süpriz oldu ama o final neydi allah aşkına. :D Gene de güzel kitaptı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, uzun süredir bu kadar akıcı kitap okumamıştım. :D

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...